23/8/10

Tornant a agafar el ritme

Acabo de tornar del Pais Vasc, aprop de Zarautz, en els que vaig començar malament esportivament parlant donat que vaig estar amb la ronyonada fotuta, posant-me catifa de calor i voltaren per un "tub". Vaig sortir a rodar amb molèsties a la part baixa de l´esquena i vaig tenir que tornar caminant gairebé coix. Una vegada recuperat vaig decidir no foçar i els esports qque he fet han estat Bàsquet, Pales a la platja i perseguir tot el dia en Marc, que estava molt content a la Casa Rural amb la presència de cabretes i porquets "vietnamites".

Avui he intentat agafar de nou el ritme amb una classe de Spinning al Gimnàs en el que he acabat rebentat de cames. A més de la calor que fèia a la sala, la monitora m´ha fet suar la "gota gorda". Espero poder repetir i fer durant la pretemporada 2-3 dies de spinning a la setmana. Ja veurem si així faig patir menys el Aquiles, i a la vegada m´ajuda a recuperar Cardio i Cames.




He quedat bocabadat mirant el video del WR de´n David Rudisha que ha batut per 2 centèssimes l´anterior marca de´n Wilson Kipketer, deixant-la en 1'41''09. És el 4rt home a la història que baixa de 1'42'' en un 800metres després de´n Sebastian Coe, Joaquin Cruz i el ja anomenat Wilson Kipketer.

Us deixo el video :

http://www.youtube.com/watch?v=A4oncJS51hE

Demà més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada